Celozávodní dovolená 18.12.2023 - 5.1. 2024Vážení zákazníci, v období od 18.12.2023- 5.1. 2024 čerpáme celozávodní dovolenou... Změna v tónování barevných odstínů !Vážení zákazníci , v tomto roce přecházíme na tónování odstínů již pouze dle nové receptury HB12.... Nová receptura HB12Vážení zákazníci, novinkou roku 2015 v našem sortimentu je tónování odstínů podle nové receptury s... Dřevěné sochy v exteriéruČasto se setkáváme s dotazy ,jaké produkty a výrobky lze našimi barvami ochránit v exteriéru. V...
Reklamační řád vychází z Občanského zákoníku a vztahuje se pouze na zboží, jehož reklamace je řádně uplatněna v záruční lhůtě. Na veškeré zboží se uplatňuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak.
Souhlas s reklamačním řádem a seznámení se s ním stvrzuje zákazník odesláním objednávky, provedením platby na účet nebo převzetím zboží od přepravce a stvrzení tohoto svým podpisem.
Převzetím zboží se rozumí okamžik, kdy je zboží převzato od prodejce, dopravce, případně vyzvednuto na poště.
Kupující je povinen zakoupené zboží prohlédnout a o zjištěných vadách do 3 dnů informovat prodávajícího.
Oznámení o zjištěných vadách musí kupující učinit u prodávajícího písemně (možno i e-mailem) ve lhůtě do 3 dnů od převzetí zboží. Oznámení musí obsahovat zjištěné vady, tj. musí uvést o jaké vady se jedná a jak se projevují. Oznámení uplatňuje kupující na této adrese:
BARVY DELTA s.r.o. Jiráskovo nám.155 Hradec Králové 2 500 02 Hradec Králové
K reklamaci je nutné předložit kopii faktury nebo doklad o zaplacení. Prodávající nenese odpovědnost za škody vzniklé z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání. Na tyto vady se reklamace ani poskytnutá záruka nevztahuje.
Prodávající se zavazuje informovat zákazníka v co nejkratší době od obdržení reklamace o postupu a vyřízení.